Wednesday, April 23, 2008

TIADA TAJUK

Entah kenapa, sejak beberapa hari yang lalu, badan terasa malas dan lesu. Tidak juga untuk melihat-lihat program TV atau net surfing. Telefon utama ditutup dan di`divert'kan ke office. 24 jam terperuk dirumah sekadar membelek buku-buku lama yang tidak berapa serius dan berat isinya. Novel Azizi Abdullah dan puisi-puisi Tongkat Waran menjadi pilihan santapan minda.

Barangkali agak letih dengan perkembangan semasa, Mahathir tembak PakLah, PakLah balas dengan cara dia. Semalam tengok video TDM hentam Najib, said Najib cowards. Anwar selepas kemerdakaan politiknya, tentunya mengukuhkan saf Pakatan Rakyat. Pembesar-pembesar UMNO lepas sorang-sorang buka personal weblog... untk turut digoblokkan.. Zam (Zainuddin Maidin)dah tak jadi menteri, teman menunggu-nunggu kalau-kalau dia juga membuka weblog yang pernah digoblokkannya... mungkin belum lagi, takut TULAH memakan tuan... tapi teman yakin.. someday, kalau tidak namanya..orangnya.

HzY-Catatan Malam yang dingin

2 comments:

Anonymous said...

(The Edge) - Prime Minister Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi ought to be responsible if Datuk Seri Anwar Ibrahim becomes the country’s leader one day, Tun Dr Mahathir Mohamad said, in an interview on BBC’s Hard Talk programme yesterday.

-----
Chor,

1. Mahathir responsible because appointing Pak Lah in the 1st place as PM
2. Pak Lah responsible in causing Anwar to be the PM.
3. So the equation is that TDM is also responsible for Anwar success.

Anonymous said...

Tuan SUB,

Kemana nak dituju? Masing-masing sedang menempatkan kerusi mana nak pegi. Tuan kena pergi ke atas untuk kebaikan UMNO. Itupun UMNO Sungai Siput tuan yang menjadi nekhodanya, tak boleh sembunyi lagi. Perjuangan tuan orang alin dapat nama, bila kena tembak tuan yang ke depan, masa ini masa yang terbaik tuan!!

Kulop Ogeh